Najważniejsze informacje o konsultacjach marketingowych

Nie każda z firm w swoich strukturach ma dział/działy marketingu. Nie każdy dział marketingowy jest na tyle spory, aby sobie poradzić ze wszelkimi wyzwaniami. Co więcej, nie każdy specjalista jest w stanie zaplanować rozwój osobistej marki. Co w takiej sytuacji? Świetnym rozwiązaniem są konsultacje marketingowe. Jak one wyglądają? Jaki jest ich koszt? Sprawdźmy to.

Konsultacja marketingowa – jak ona wygląda?

Na samym początku musimy zaznaczyć, że z doradztwa marketingowego korzysta coraz to więcej marek osobistych oraz firm, które chcą poznać punkt widzenia czy też zaprojektować marketingowe działania.

W obecnej dobie sytuacji epidemiologicznej, niezmiernie częstą formułą są spotkania internetowe, chociaż są możliwie także spotkania twarzą w twarz. Przez takim spotkaniem firma zajmująca się marketingiem internetowym zapoznaje się z informacjami na temat marki, robi research i do tego zajmuje się wstępnie problemem, z którym się firma zgłosiła.

Czasami możemy potrzebować konsultacji, ponieważ nie wiemy, jak się zabrać za tworzenie strategii marki innym razem mogą to być tematy, które nie wymagają kilku kolejnych spotkać, jak na przykład pytanie o opinię dotyczącą wprowadzonych ofert na stronę internetową. Sam zakres tematyczny podczas konsultacji jest dosyć szeroki, dlatego możemy się śmiało zgłosić w sytuacjach, w których: planujemy rozpocząć działania z zakresu content marketingu, chcemy zbudować silną markę, chcemy stworzyć mapę podróży klienta, chcemy zrobić wyjściową analizę firmy oraz swojej konkurencji, szukamy odpowiednich kanałów komunikacji z klientami, chcemy ocenić stan swojej internetowej strony, chcemy podjąć współpracę z danym influencerem czy też zastanawiamy się, od czego rozpocząć promocję swojej niewielkiej marki.

Po swoim zgłoszeniu, jak i także po wstępnej deklaracji tematu rozmowy, ustala się dogodny termin spotkania. Sama konsultacja marketingowa trwa około czterdziestu pięciu minut. Chociaż jeśli temat jest bardzo szeroki, to możemy także skorzystać z pakietu konsultacji.

Więcej o konsultacji marketingowej dowiesz się na stronie https://lembicz.pl/uslugi/konsultacje-marketingowe/ – dowiedz się więcej.

Jaki jest koszt doradztwa marketingowego?

Jeśli tworzymy osobistą markę czy też prowadzimy niewielką firmę, to koszt konsultacji wynosi około dwieście pięćdziesiąt złotych netto. Jednak jeśli będziemy chcieli skorzystać z pakietu konsultacji, to wówczas spotkanie pojedyncze kosztuje około dwustu złotych netto.

Gdy jesteśmy właścicielem większej firmy, to cena jest ustalana w sposób indywidualny. Na koszt konsultacji pojedynczej składa się przygotowanie wstępne do rozmowy oraz także spotkanie. W pakiecie konsultacji przedstawiany jest dodatkowo plan wszelkich działań czy też rozwoju oraz posumowanie naszej wspólnej pracy.

Pamiętajmy, że gdy mamy pewne problemy, czy też wątpliwości, to lepiej zgłosić się do profesjonalistów i posłuchać specjalistów w tym temacie. Na rynku takowych nie brakuje, a więc mamy na kogo liczyć i na kim się wesprzeć. Nie bójmy się wprowadzić pewnych zmian. Przemyślana strategia zawsze wyjdzie naszej firmie na dobre.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here